16 December - Lady A fråga

Nu hade jag tänkt att fråga er en liten fråga!
Var tror ni Lady A önskar sig i julklapp?
Vad står på deras önskelista?
Själv tror jag att Hillary önskar sig att graviditeten ska gå bra. Charles vet jag önskar sig en ny TV,
 och Dave kanske önskar sig en ny jacka.


Kategori / Julkalender / Övrigt /
Tora säger:

Dave: En till gitarr
Hillary: Ett rum till bebisen :)
Charles: En familjeresa!

Svar: Låter rimligt :)
Emma Kvarnström

2012-12-16 | 11:15:08
Felicia säger:

Samma som Tora fast jag tror Charles önskar sig en pool! (såg det i en intervju)

Svar: Ja just det! det hade jag totalt glömt bort ;)
Emma Kvarnström

2012-12-16 | 17:08:04
Kommentera inlägget här:
- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så fyll gärna i din e-postadress, så får du ett mail från blogg.se när din kommentar fått ett svar.
- Vi är INTE intresserade av att köpa bloggdesigner.
- Vi vill helst inte ha några ansökningar om länkbyte via kommentare. Vi föredrar att ni fyller i enkäten som finns här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: