God Jul

 
Vi hoppas att ni har en jätte trevlig julafton och att ni får många fina julklappar! Är det någon av er som har fått Golden eller något av de andra albumen i julklapp?


Kategori / Övrigt /
Vendella säger:

Jag fick own the night tour DVD!!

2013-12-24 | 23:08:53
Anonym säger:

Hej! Jag har bloggat en lång tid på http://demilovatosweden.webblogg.se/ och har länge tänkt fram och tillbaka, känner jag ÄLSKAR DEMI, men jag gillar Miley mycket mer. Har varit ett fan sedan jag var ca sju år gammal och då skulle det vara extra roligt att få blogga om henne då jag vet mycket mer. Så idag gjorde jag en ny blogg om henne, så undrar om ni skulle vilja göra ett länbyte med den nya bloggen istället? Kan garantera att jag kommer få mer läsare till denna blogg, plus med fler inlägg! Nya bloggen hittar du på: http://mileyraycyrussweden.blogg.se/

Stora kramar!

2013-12-25 | 00:07:16
Kommentera inlägget här:
- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så fyll gärna i din e-postadress, så får du ett mail från blogg.se när din kommentar fått ett svar.
- Vi är INTE intresserade av att köpa bloggdesigner.
- Vi vill helst inte ha några ansökningar om länkbyte via kommentare. Vi föredrar att ni fyller i enkäten som finns här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: