Ny singel officiellt ute 22/1

Nu är det äntligen bekräftat av Lady Antebellum själva att den 22 Januari kommer den nya singeln släppas.
Vi har ingen information om låtens titel eller någonting men överraskningar är ju aldrig fel.
  


Kategori / Videos /
Linnéa säger:

Yeah både en Lady A singel och en paramore singel samma dag!!
BTW undra om Dave också ska få barn. Han hade ju samma bok som Hillary.

Svar: Ja jag tänkte det med!Dock sa han ju att han var "valentering" så han kanske hjälpte Hillary bara ;)
but who knows
Emma Kvarnström

2013-01-17 | 23:07:00 | Bloggadress: http://girlathome.blogg.se/
FlizanLizan säger:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-18 | 14:13:24 | Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se
Linnéa säger:

Om jag har räknat rätt så släpps singeln kl 21 svensk tid.

Svar: Japp det tror jag stämmer! 20 eller 21 :)
Emma Kvarnström

2013-01-20 | 14:44:05 | Bloggadress: http://girlathome.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så fyll gärna i din e-postadress, så får du ett mail från blogg.se när din kommentar fått ett svar.
- Vi är INTE intresserade av att köpa bloggdesigner.
- Vi vill helst inte ha några ansökningar om länkbyte via kommentare. Vi föredrar att ni fyller i enkäten som finns här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: