Hillary delar med sig av sina bästa skönhetstips

Alla tjejer måste ha skönhetshemligheter, och nu skall Lady Antebellum‘s Hillary Scott dela med sig av sina måste-ha produkter för att kunna se bra ut. När det kommer till läpparna berättar Hillary att hon använder sig av Tart-läppglans. "Det sitter på och blir inte fult efter tag."
 
Hillary använder också en concealer från Amazing Cosmetics. Hon säger, "Jag använder det till allt. De har en handfull färger som du blandar för att matcha din hudton. "

Medan en del av produkterna på Hillarys måste-ha listan kan bli lite dyra, därför spenderar hon inte så mycket på alla skönhetsprodukter. "Ärligt talat, jag är kär i min deodorant," Hillary bekänner. "Det är Secret -Va Va Vanilla. Jag älskar doften, och om den inte finns i affären blir jag väldigt ledsen. "

Hillary tar lite extra tid att skämma bort sig själv dessa dagar eftersom hon väntar sitt första barn nästa månad.

Översatt av: Linnéa
Denna artikel är en av få som vi har översatt, så jag hoppas att ni är förstående med om översättningen inte är helt korrekt.

Källa



Kategori / Hillary Scott / Nyheter & Media /
Kommentera inlägget här:
- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så fyll gärna i din e-postadress, så får du ett mail från blogg.se när din kommentar fått ett svar.
- Vi är INTE intresserade av att köpa bloggdesigner.
- Vi vill helst inte ha några ansökningar om länkbyte via kommentare. Vi föredrar att ni fyller i enkäten som finns här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: