3 December - quiz

 
Nu ska vi göra något roligt!
På en hemsida som heter quotev.com finns det tusentals olika quiz att göra och här under kommer jag länka till ett quiz där ni ska svara sätt på vilken låt texten kommer ifrån!
Ni får en "fråga", tex: And I wonder if I ever cross your mind!
och så väljer ni ett alternativ.
Tex: A: Stars tonight
B: Need You Now
C: Lookin' of a good time
D: I was here
Förstår ni?
Kör quizet här och komentera ditt resultat! :)
 


Kategori / Julkalender /
Linnéa säger:

Kul! Fick 4/5

Svar: Samma som mig då! :)Jag tror jag hade fel på den sista. Vet du vilken det var?
Emma Kvarnström

2012-12-03 | 18:11:05
Sanna säger:

Jag fick 3/5! jag tror också jag hade fel på den sista :/

2012-12-03 | 19:33:42
Frida säger:

Jag fick 4 av 5! Jag hade ingen anning om vad sista låten var för någon xD

2012-12-03 | 19:36:58
Linnéa säger:

Jag tror att det var den första eller fjärde jag hade fel på. De andra tre var jag jätte säker på.

2012-12-04 | 15:33:13
Kommentera inlägget här:
- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så fyll gärna i din e-postadress, så får du ett mail från blogg.se när din kommentar fått ett svar.
- Vi är INTE intresserade av att köpa bloggdesigner.
- Vi vill helst inte ha några ansökningar om länkbyte via kommentare. Vi föredrar att ni fyller i enkäten som finns här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: