Vinnarna i årets blog awards

Det har varit roligt att ha arangerat en lite blogg gala, och jag hade helt klart besöks rekord den dagen!
Så om du vill ha fler läsare så är ett snart sätt att arangera ett blog awards!
Eftersom jag personligen valde ut nomineringar så är det ju självklart att jag tycker att alla jag nominerade är riktigt bra fan bloggar, men i detta fall var det era läsare som bestämde och resultatet blev.....
 
Årets bästa artist blogg är
Taylor Swift Sweden
 
Årets bästa Skådis blogg är
Ashley Greene
 
Årets bästa grupp blogg är
One Direction Sweden
 
 
 
 


Kategori / Tävling /
Kommentera inlägget här:
- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så fyll gärna i din e-postadress, så får du ett mail från blogg.se när din kommentar fått ett svar.
- Vi är INTE intresserade av att köpa bloggdesigner.
- Vi vill helst inte ha några ansökningar om länkbyte via kommentare. Vi föredrar att ni fyller i enkäten som finns här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: