Vad vill ni läsa om i sommar?

Under ett par veckor i sommar kommer jag (Linnéa) sköta bloggen medan Emma är bortrest.
Därför undrar jag vad ni vill att jag skall skriva om förutom det vanliga som vi brukar skriva om varje vecka.
 
Väljer du eget förslag vill jag att du skriver i kommentarsfället vad du vill att jag skall skriva om.
 
Vad vill du?
  
pollcode.com free polls 
 
 


Kategori / Övrigt /
LHN - The biggest Swedish Lucy Hale source! säger:

Nu har resultatet i LHNs Blog Awards 2013 kommit upp på bloggen! Gå in och se om din blogg vann! Direktlänk: http://lucyhalenews.blogg.se/2013/june/blog-awards-2013-vinnarna.html

2013-06-25 | 17:45:46 | Bloggadress: http://lucyhalenews.blogg.se
Kommentera inlägget här:
- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så fyll gärna i din e-postadress, så får du ett mail från blogg.se när din kommentar fått ett svar.
- Vi är INTE intresserade av att köpa bloggdesigner.
- Vi vill helst inte ha några ansökningar om länkbyte via kommentare. Vi föredrar att ni fyller i enkäten som finns här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: