Nyårshälsning från Hillary och Dave



Kategori / Videos /
ninadobrev.se säger:

Hej!
Jag har lagt till er i mina affiliates nu :)
Kram, Amanda

2014-01-02 | 13:09:27 | Bloggadress: http://ninadobrev.se/
Nina Dobrev News säger:

Det är Felicia , ägaren till vampirediaries-sweden.com och kristenstewart.se.
Jag har nu startat en Nina Dobrev Fansite igen . Och undrar om du vill göra ett affiliate byte ? =)

Svar: Visst :) Säg till när du har lagt till oss så lägger vi till dig.
Lady Antebellum Sweden

2014-01-02 | 22:02:03 | Bloggadress: http://ninadobrevanews.blogg.se
Vampire Diariesweden säger:

Hej, du skickade ett mail till mig för ett tag sen om en ansökan om ett affiliate byte. Jag svarade men fick aldrig något svar. Om du fortfarande är intresserad så kan du maila mig. Så slipper jag undra.

Kram
Amalia, Vampire Diariesweden :)

2014-01-03 | 03:01:49 | Bloggadress: http://vampirediariesweden.blogg.se
Kommentera inlägget här:
- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så fyll gärna i din e-postadress, så får du ett mail från blogg.se när din kommentar fått ett svar.
- Vi är INTE intresserade av att köpa bloggdesigner.
- Vi vill helst inte ha några ansökningar om länkbyte via kommentare. Vi föredrar att ni fyller i enkäten som finns här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: